Kdo je zřizovatel a správce Portálu?
K čemu slouží Portál?
Kdo může Portál pro podání žádosti využít?
Co mám dělat, když nejsem Oprávněná osoba, ale chtěl bych portál využít?
Jsem oprávněná osoba a nevím, co to znamená nebo už nechci být Oprávněná osoba.
Jsem Oprávněná osoba a nemohu se přihlásit do Portálu. Co mám dělat?
Je stále možné podat žádost o IDC v papírově formě?
Co mám dělat, když potřebuji vydat identifikační kartu, ale nejsem Oprávněná osoba?
O jaké druhy karet lze žádat?
Jak poznám, jako Oprávněná osoba, o které druhy karet mohu žádat?
Když byla moje žádost schválena, znamená to, že si identifikační kartu vyzvednu bez předložení dokladů?
Co vše potřebuji k výdeji identifikační karty?
Co je Doklad o absolvování bezpečnostní přípravy a jak ho získám?
Co je Doklad o spolehlivosti a jak o něj mohu požádat?
Jaké doklady totožnosti mohu předložit při výdeji ID karty?
Je možné se při výdeji ID karty prokázat náhradním dokladem totožnosti nebo dokladem povolení k pobytu?
Jak se dozvím, že moje ID karta je připravená k vyzvednutí?
Kdy a kde si mohu ID kartu vyzvednout?
Jak mohu uhradit poplatek za výdej ID karty?
Co dělat v případě, že Portál nefunguje a nebo se chová nestandardním způsobem?
Co dělat v případě, že došlo ke ztrátě ID karty?
Jak mohu kontaktovat Bezpečnostní administrativu v případě, že potřebuji pomoc, poradit nebo nahlásit problém?